1. Zdefiniuj grupę docelową

Reklama zewnętrzna to forma reklamy wykorzystująca duże, często podświetlane bilbordy lub znaki na zewnątrz budynków w celu promowania produktów oraz usług. Reklama zewnętrzna obejmuje plakaty w pomieszczeniach publicznych, takich jakże przystanki autobusowe oraz centra handlowe. Obejmuje też bardziej tradycyjne formy oznakowania, takie jakże billboardy i znaki drogowe.

http://reklamki.pl/oferta/kasetony-reklamowe/kaseton-jednostronny-standard/

Najpopularniejszą formą reklamy zewnętrznej jest reklama billboardowa. Billboardy to duże plakaty umieszczane wzdłuż poboczy dróg albo innych obszarów o wielkim natężeniu ruchu, które zwykle reklamują towar czy usługę dużymi literami i jasnymi kolorami.

2. Lokalizacja

Decyzja o wyborze odpowiedniej lokalizacji dla reklamy zewnętrznej istnieje wielce ważna. Najlepsze lokalizacje billboardów zapewnią Ci największą ekspozycję i największy ruch.

Wybór lokalizacji billboardu powinien opierać się na typu reklamowanego produktu lub usługi, grupie docelowej i budżecie.

Przy podejmowaniu decyzji o lokalizacji billboardu należy wziąć pod uwagę dużo czynników. Należy przede wszystkim wziąć pod uwagę grupę docelową, a następnie budżet. Możesz także dowiedzieć się, jakie inne billboardy znajdują się w okolicy, nim podejmiesz ostateczną decyzję.

3. Wyróżnij się nieszablonowymi ideami na reklamy zewnętrzne

Twórcze pomysły na reklamy zewnętrzne są ważkie, by wyróżnić się na tle konkurencji. Jedna spośród najbardziej udanych kampanii była wykonywana przez firmę Pepsi. Przeprowadzili kampanię, w której wystawili billboard z napisem „Come Alive With Pepsi”, który znajdował się na Times Square. Ta kampania naprawdę się wyróżniała, ponieważ była tak różna od tegoż, co robili wszyscy inni.

Najlepszym środkiem na wymyślenie innowacyjnych pomysłów na reklamy zewnętrzne jest zastanowienie się, czego docelowi odbiorcy poszukują w reklamie a jakże zapewnić im wartość, której dotąd nie mają. Na przykład, jeżeli sprzedajesz nowy produkt, możesz chcieć zareklamować go w naturalny sposób, by ludzie zauważyli to, kiedy idą ulicą albo przejadą obok Twojego billboardu czy kasetonu reklamowego.

By admin

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.